سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه
 
یکی از بینندگان «تابناک» در مطلبی آورده است: می‌خواستم مطلبی را برای شما بگویم و نظر شما را به نکته مهمی جلب کنم. امیدوارم که با اطلاع‌رسانی دقیق، ملت شریف و دوستار عدالت را آگاه سازید.
طی روزهای اخیر در کشور و به خصوص شهر تهران، خاموشی‌های گسترده‌ای داشته‌ایم و بنا به گفته مسئولان امر، از اول تیرماه برنامه زمان‌بندی‌شده‌ای برای قطعی برق خواهیم داشت، به طوری که در تمام نقاط تهران، اگر هر روز قطعی برق نداشتیم، دو روز در هفته حتما این اتفاق روی داده است.
نکته مهم اینجاست که نقطه‌ای در این شهر بزرگ تا به حال قطعی برق نداشته و آن نقطه، شهرک شهید محلاتی، واقع در بزرگراه ارتش (لشکرک)، است.
از مسئولان محترم توقع داریم که پاسخ قانع‌کننده‌ای برای این کار داشته باشند و فرقی بین ما و دیگران ـ دست‌کم در این یک مورد ـ نگذارند.



نویسنده خادم کوچک در پنج شنبه 87/3/30 | نظر

 

 

 

«نورای جانان» بانوی محجبه‌ای است که اخیرا در یکی از شبکه‌های تلویزیونی ترکیه با بیان جمله که «اگر بلایی بر سرم نیاورند می گویم امام خمینی (ره) را دوست دارم، اما آتا تورک را دوست ندارم»، محافل لاییک این کشور را شدیدا به خشم آورده است.
به گزارش فارس پایگاه خبری «اپک خبر» ترکیه طی گزارشی تفصیلی به پیشینه این زن پرداخت.

نورای جانان بزیرگان کیست؟
رسانه‌های ترکیه در ابتدا ادعا می‌کردند خانم «نورای جانان بزیرگان » دانشجویی است که به سبب حفظ حجابش دچار مشکل شده است اما اگر کمی به عقب بازگردیم به نکات حائز اهمیت دیگری نیز برخورد خواهیم کرد.
ادامه مطلب...


نویسنده خادم کوچک در پنج شنبه 87/3/30 | نظر

بسمه تعالی

یکی از اساسی ترین ضامن حفظ وبقا ونشر و گسترش دین اسلام مسئله ابلاغ احکام وامر به معروف ونهی از منکر است واین وظیفه مهم وخطیر به عهده ی همه پیروان دین اسلام است یعنی هر فردی از مسلمانان آنچه را از احکام الهی فرا گرفته، واجب اکید است که در موقع مقتضی به افراد غیر مطلع ابلاغ کند، این تکلیف خطیر بنام مسئله ارشاد جاهل نامیده می شود وهم چنین بر همه مسلمانان واجب موکد است که در صورت امکان یکدیگر را از ترک واجبات و انجام محرمات جلوگیری کنند

ادامه مطلب...


نویسنده خادم کوچک در دوشنبه 87/3/27 | نظر

نویسنده خادم کوچک در پنج شنبه 87/3/2 | نظر

درشت ترین و بی ارزشترین پول دنیا (زیمبابوه)
بزرگترین و بی ارزشترین پول دنیا (زیمبابوه)

ادامه عکس ها فراموش نشه...


نویسنده خادم کوچک در چهارشنبه 87/2/25 | نظر
خبرنامه امیرکبیر؛ از ورود علی شجاعی دبیر انجمن اسلامی دانشگاه هرمزگان به خوابگاه جلوگیری شد.نگهبانان خوابگاه دانشجویی روز یکشنبه از ورود شجاعی به خوابگاه ممانعت به عمل آوردند و اعلام کردند طی حکمی که به آنها داده شده است وی حتی به عنوان میهمان هم نمی تواند در خوابگاه حضور داشته باشد. نگهبانان دلیل این موضوع را فعالیت های انجمن اسلامی دانشگاه هرمزگان بیان کردند.لازم به یادآوری است چندی پیش دفتر انجمن اسلامی این دانشگاه پلمب شده بود.



نویسنده یزدانپناه در سه شنبه 87/2/24 | نظر
عصر حدیث:

عصر صدوق را باید عصر حدیث نامید دوره ای که با حرکت علمی کُلینی آغاز و
با تلاش های پیگیر و بی وقفه صدوق ادامه یافت. شیخ کُلینی با این حرکت علمی
جدید، مکتب حدیث نگاری اهل بیت (ع) را آغاز کرد و دیگران از جمله شیخ صدوق بنای
مستحکم ضبط و نشر حدیث را بر آن بنیان نهادند. صدوق برای ادامه راهی که کُلینی
در آن قدم نهاده بود سفرهای علمی بسیاری انجام داد و کوشش های
 بی شماری کرد.

ادامه مطلب...


نویسنده خادم کوچک در سه شنبه 87/2/24 | نظر
امام عصر (عج) در توقیعى که از
ناحیه مقدسش صادر شده، «شیخ صدوق» راچنین توصیف کرده است: «صدوق فقیهى بزرگوار است که خداوند مردم را به وسیله او
بهره‏مند می‏گرداند.

  ادامه مطلب...


نویسنده خادم کوچک در سه شنبه 87/2/24 | نظر

شیخ بهایی و شهادت مردم اصفهان



روزی شاه عباس به شیخ بهایی گفت : دلم می خواهد تو را قاضى القضات کشور نمایم تا همانطور که معارف را منظم کردى دادگستری را هم سر و صورتى بدهم بلکه احقاق حق مردم بشود.

ادامه مطلب...


نویسنده خادم کوچک در دوشنبه 87/2/16 | نظر

شیخ بهایى و ساختمان مدرسه چهارباغ                                                                         <!--[if !vml]--><!--[endif]-->

همه می‏دانند که ساحل زاینده رود سست و باتلاقى است و قابلیت ساختمان را دارا نمى‏باشد، شیخ بهایى به دستور شاه عباس مجبور بود که در همین زمین سست و باتلاقى مبادرت به ساختمان یک مسجد و یک مدرسه نماید تا ساختمان‏هاى میدان نقش جهان تکمیل گردد. )

 شیخ بهایى علاوه بر علوم دینى در دانش‏هاى ریاضى و مهندسى ساختمان نیز تبحر داشت از این رو براى شروع ساختمان در زمین باتلاقى زاینده رود دستور داد قطعات بزرگ و قطورى از ذغال چوب تهیه و آنها را در پى ساختمان نهادند و روى آنها را شفته ریزى کردند منتهى براى اینکه ملات خاک و آهک حسابى مخلوط گردیده و محکم شد در جلوى چشم کارگران ساختمانى و مردم اصفهان هر روز چند مشت سکه طلا به داخل شفته‏ها مى‏ریخت و از کارگران و مردم مى‏خواست که سکه‏ها را براى خود پیدا کنند.

ادامه مطلب...


نویسنده خادم کوچک در دوشنبه 87/2/16 | نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم