سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه

پژوهش در صنعت ایران :

_ قویترین ابررایانه ی ایران و خاورمیانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ساخته شد . (ایرنا)

فرهنگ اجرای اصل 44 :

_ بررسی آثار فرهنگی اجرای سیاست های ابلاغی اصل 44 در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار می گیرد . (ایسنا)

_ در صورت اجرای صحیح و واقعی اصل 44 قانون اساسی نرخ تورم در سال جدید کاهش و بهره وری افزایش خواهد یافت . (مدیر عامل سرمایه گذاری بانک صنعت و معدن) ادامه مطلب...


نویسنده در جمعه 86/5/26 | نظر

فرهنگ اتحاد ملی و انسجام اسلامی :

_ رسالت کاری شبکه های استانی صدا و سیما تحقق اتحاد ملی و انسجام اسلامی است . (ایرنا به نقل از قائم مقام معاونت مجلس و امور استانهای صدا و سیما)

مقبولیت ارکان نظام در میان مردم :

_ در نظر سنجی از دانشجویان درباره ی محبوب ترین شخصیت مذهبی مقام معظم رهبری با 3/5% آرا در رتبه ی نخست قرار دارد . (مرکز سنجش افکار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها) ادامه مطلب...


نویسنده در پنج شنبه 86/5/25 | نظر

فرهنگ قومیت گرایی در ایران :

_ گروه ایرانی پژاک با هدف دریافت کمک از آمریکا ، رهبر خود را به واشنگتن اعزام کرد . (عصر ایران به نقل از سایت آمریکایی نیوزمکس)

_ رئیس گروه پژاک اعتراف کرد که با کمک آمریکا ، اقوام کرد را در شورشی که می تواند به کل ایران گسترش یابد هدایت می کند . (عصر ایران به نقل از سایت آمریکایی نیوزمکس)

_ گروه پژاک که در مناطق مرزی با عنوان راهزن شناخته می شوند ، علاوه بر برخورداری از حمایت های مالی و آموزشی ، توسط آمریکایی ها مسلح می شوند. (ایرنا) 

_ حداد عادل : افتخار می کنیم که شما زنان ترکمن اصالت پوشش خود را حفظ کرده اید . وی افزود آداب و سنن همه ی مناطق باید به عنوان سندی در اصالت ملت ایران حفظ شود . (ایسنا) ادامه مطلب...


نویسنده در چهارشنبه 86/5/24 | نظر

اخلاق عمومی در ایران :

_ طلاق در سه ماهه اول سال 86 نسبت به سه ماهه اول سال 85، 13/9 رشد داشته است . (ایسکانیوز به نقل از یکی از قضات دادگستری)

_ بیکاری مشکل اصلی یک سوم جوانان در سن ازدواج است . (مهر به نقل از معاون سازمان ملی جوانان)

_ 7% جمعیت استان تهران بی سواد مطلق هستند . (مهر به نقل از رئیس سازمان آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران)                ادامه مطلب...


نویسنده در سه شنبه 86/5/23 | نظر

فرهنگ بسیج :

_ اساتید بسیجی فضای دانشگاه را به سمت فضای آرمانی پیش ببرند و برای طراحی برنامه پنجم توسعه ی کشور آماده شوند . (رجانیوز به نقل از رئیس جمهور)

_ تحقق مقام اول علمی منطقه مطابق سند چشم انداز 20 ساله ، در سایه ی حاکم شدن فرهنگ و تفکر بسیجی در عرصه های مدیریتی و علمی امکان پذیر خواهد بود . (مهر به نقل از جانشین فرمانده نیروی مقاومت بسیج)

روحیه ی جهادی در ایران :

_ ترویج فرهنگ شهادت بین نسل جوان انقلاب اسلامی را در مقابل هجوم گسترده ی فرهنگی بیگانگان بیمه می کند . (ایرنا به نقل از حجت الاسلام  مهدی جوشقانیان جانشین گروه تفحص) ادامه مطلب...


نویسنده در یکشنبه 86/5/21 | نظر

پژوهش در صنعت ایران :

_ به زودی ایران جزو 4 کشور تولید کننده ی تجهیزات شبکه ی ارتباطات سیار می شود . (موج به نقل از معاون تولید وزارت صنایع)

فرهنگ اجرای اصل 44 :

_ اصلاح و تغییر نگرش مردم در خصوص اصل 44 توسط رسانه ها از اهمیت بسیار برخوردار است و ما باید به فرهنگی برسیم که همه چیز را در قالب اصل 44 تعریف کنیم . (ایسنا به نقل از مرتضی نبوی)

_ کم توجهی در اجرای سیاست های اصل 44 ناشی از دیدگاه متفاوت افراد به قوانین است . (ایسنا به نقل از رئیس سازمان خصوصی سازی)

فرهنگ سرمایه گذاری خارجی :

_ روند سرمایه گذاری در کشور رو به رشد است . ایران در بین کشورهای خاورمیانه در جذب سرمایه گذاری خارجی بسیار موفق عمل کرده است . (مهر به نقل از مدیر کل سرمایه گذاری خارجی سازمان سرمایه گذاری)

 




نویسنده در یکشنبه 86/5/21 | نظر

فرهنگ اتحاد ملی و انسجام اسلامی :

_ فتواهایی از سران وهابی علیه مقدسات شیعه ، موجی از اتحاد و همدلی میان شیعیان و اهل سنت را سبب شد . علمای شیعه و سنی با محکومیت این فتوا بر لزوم اتحاد و برادری تأکید کردند . ( رجانیوز )

_ وهابیون به بهانه ی کمک های بشر دوستانه و دیگر روش ها در حال نفوذ روز افزون در بوسنی و هرزگوین به منظور تغییر فرهنگ اسلامی این کشور هستند . (بازتاب)

_ در سال انسجام اسلامی باید به گامهای عملی اندیشید و برنامه ریزی صحیح برای بهره گیری ارزشمند از این سال نیازمند تفسیر درست معنای آن است . (مهر به نقل از سید احمد خاتمی ) 

مقبولیت احکام نظام در میان مردم :   

_ بر اساس نمودار ارائه شده از سوی وزارت کشور میزان مشارکت مردم در انتخابات ، پس از پیروزی انقلاب ، غالباْ روندی نزولی داشته است . ( پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ) ادامه مطلب...


نویسنده در شنبه 86/5/20 | نظر

فرهنگ قومیت گرایی در ایران :

_ اجرای برنامه های سند چشم انداز و سیاست های کلی که توسعه ی همه جانبه ی ایران اسلامی در افق 1404 ( در سال 1404  ه.ش. ) است، حق همه ی مردم ایران را تضمین می کند . ( خبر گزاری آنا به نقل از هاشمی رفسنجانی )

فرهنگ جوانان ایران :

_ در حال حاضر در فضای دانشجویی کشور شاهد تفکرات ((چگواریستی )) و چپ جدید هستیم و این گروه ها در حال به چالش کشیدن اسلام در نشریاتشان هستند . ( رجانیوز به نقل از معاون فرهنگی وزارت علوم )

فرهنگ قومی اعراب :

_ شبکه ی تلویزیونی العربیه وابسته به دولت سعودی مدعی شده که بر اساس نظر سنجی های معتبر ، پادشاه عربستان محبوب ترین شخصیت بین کشورهای عربی و اسلامی است . (رجانیوز ) 

حدود نیمی از مردم سه کشور عربی ، ایران را به عنوان تهدیدی برای سرزمین خود میدانند . ( عصر ایران به نقل از مؤسسه ی پژوهشی آمریکایی  "پیو" (pew ) . )

 




نویسنده در جمعه 86/5/19 | نظر

اخلاق عمومی در ایران :

_ بر اساس نتایج یک نظر سنجی 22% از دانشجویان در حال تحصیل از لحاظ دینی بسیار قوی ، 75% متوسط و مابقی خیلی کم بودند که 18% از این افرادبعد از فارغ التحصیلی از لحاظ دینی قوی ، 57% متوسط و بقیه کم و خیلی کم شده اند . ( رجانیوز )

_ قرص های روانگردان جایگزین مواد مخدر سنتی میشوند در حالی که مبارزه و کنترل این قرص ها سخت تر از مواد مخدر سنتی است . ( پایگاه اطلاع رسانی پلیس به نقل از دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر )

_ طبق آمار طلاق در کشور 12% رشد مثبت و ازدواج 22% رشد منفی داشته که بازتاب عوامل مختلف اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و غیره است . ( ایونا ) ادامه مطلب...


نویسنده در پنج شنبه 86/5/18 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم