سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه
 
 سایت مسجد پیامبر اعظم (ص) در نظر دارد به منظور بالا بردن آشنایی اهالی محترم محله با اینترنت و استفاده مفید از آن ، یک دوره کلاس های فشرده آشنایی با اینترنت برگزار نماید.
این دوره 12 جلسه می باشد که در طی یک ماه برگزار می شود .
کلاس ها در روزهای فرد و از ساعت 18:30 الی 20 برگزار می گردد.
هزینه کلاس ها 6000 تومان می باشد.
علاقه مندان برای حضور در این کلاس همه روزه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور در مسجد اقدام به ثبت نام نمایند. از علاقه مندان خواهشمندیم هر چه زودتر اقدام نمایند ، زیرا بعد از تکمیل ظرفیت ، ثبت نام انجام نمی شود.




نویسنده خادم کوچک در یکشنبه 87/8/26 | نظر

توجه                       تهاجم فرهنگی (1)                      توجه

تهاجم و هجوم یک ملت به ملتی دیگر به صورتهای مختلف اقتصادی، سیاسی، نظامی و فرهنگی صورت می‌پذیرد، اما در بین انواع یاد شده تهاجم فرهنگی، خطرناکتر از بقیه می‌باشد چون در تهاجمات نظامی، اقتصادی و سیاسی، ملت مورد تهاجم قرار گرفته، از عملکرد دشمن و نیت‌های وی آگاهی دارد، اما در تهاجم فرهنگی به دلیل ظرافتکاری دشمن، چنین تهاجمی آشکار نبوده و ممکن است ملتی سالهای خیلی زیادی تحت چنین تهاجمی گرفته باشند ولی خودشان متوجه تهاجم نبوده و بلکه حتی مظاهر تهاجم دشمن را با عنوان مد یا روشنفکری قبول کنند تا حدئیکه کسی اگر، آگاهی پیدا کرد و خواست با آن مقابله کند با وی به عنوان ضد مد یا انسان عصر حجری برخورد می‌کنند. اما قبل از پرداختن به اصل مساله، لازم است تعریفی از فرهنگ داشته باشیم.

ادامه مطلب را ببینید...


نویسنده خادم الشهدا در سه شنبه 87/8/21 | نظر

 

سکوت؛گوش کن، صدای خس‌خس می‌آید، اما نه اشتباه نکن، این بار خش‌خش برگ‌های پاییزی نیست که تو را به نرمی و لطافت وا دارد،خس‌خس سینه‌های دردمند و فراموش شده‌ای است که هر کدام نشان و یادگاری از سال‌ها فداکاری و عشق با خود دارد ، خس‌خس سینه‌هایی که گویی فقط یک سخن دارند. سرفه‌هایم فریاد بیزاری من از تجاوز و تاولهایم حساسیتی است که به آن دارم.               ادامه مطلب...


نویسنده خادم الشهدا در شنبه 87/8/18 | نظر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم