سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برنامه های ثابت هفتگی مسجد که پس از نماز مغرب و عشاء برگزار میگردد: شنبه ها: جلسه قرآن ، دوشنبه ها: جلسه پرسش و پاسخ ، سه شنبه ها: دعای توسل ، پنجشنبه ها: دعای کمیل ، جمعه ها: پس از نماز صبح دعای ندبه،پس از نماز مغرب و عشاء برنامه سخنرانی مذهبی

اسلایدر

مطالب اخیر وبگاه

 شهید مهدی باکری در یکی از سخنرانی های خود خطاب به برادران سپاهی  :
« برادران ! تا بحال فکر کرده اند که یک پاسدار باید چه خصوصیاتی داشته باشد ؟ چگونه باید کار کند ؟ چگونه باید زندگی کند و چگونه باید بمیرد ؟ اینکه بعضی ها می گویند : « لا یکلف الله نفساً الا وسعها ؛ ما مکلف به تکلیفیم تا جایی که در توان داریم ». متأسفانه این را درست معنا نمی کند .
به نظر حقیر در مورد پاسدارها « توان » این نیست که یک روز از صبح تا شب کار کنیم ، عملیات انجام دهیم و بعد خسته شویم و به این آیه پناه آوریم  ، بلکه معنی « توان » این است که پاسدار باید آنقدر کار کند که از بی خوابی و خستگی چرت بزند ، بیدار که شد دوباره کار کند تا جایی که از حال برود و نقش زمین شود و اگر دوباره به هوش آمد به کار ادامه دهد . نیروهای ستادی هم همینطور مثلاً پاسداری که در پرسنلی کار می کند وقتی می تواند بگوید « در حد توان خود کار کرده ام » که آنقدر با قلم و کاغذ و خودکار کار کند که دیگر چشمانش نبیند .»




نویسنده خادم الشهدا در دوشنبه 87/5/21 | نظر

تذکر: این مطالب برای اولین بار در وبلاگ مسجد پیامبر اعظم(ص) درج می گردد لذا درج بدون ذکر منبع شرعا اشکال دارد.

ما سه سالمان بود پدرمان رفت وقتی‌ام 7 و8 ساله شدیم مادرمان رفت، وقتی که من رسیدم مدرسه صبح‌ها تقریباً لغات را از ما می‌پرسیدند. مثلاً فرض بفرمایید ابواب صرف را از ما می‌پرسیدند او فارسی می‌گفت ما باید عربی او را می‌گفتیم، در زمان گذشته آقایی چوب دستش بود و تا دیر می‌کردیم هی می‌زد به گردن یا بر دست حالا این طوری بود اون چوب‌ها ادب می‌کرد انسان را ادامه مطلب...


نویسنده خادم مسجد در یکشنبه 87/5/13 | نظر

                                                                     

مهلت نقل و انتقال بازیکنان فوتبال لیگ برتر ایران پایان یافت و بازار خرید و فروش بازیکن با ثبت 159 قرارداد جدید به کار خود خاتمه داد.
 علی رغم اطلاعیه جدید سازمان لیگ که در آن به بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی تا 12 مرداد فرصت داده شده نسبت به ثبت قرارداد باشگاهی خود اقدام کنند ، بازار نقل و انتقال بازیکن عملا خاتمه یافته و تیم استقلال اهواز با ثبت 12 قرارداد جدید از بین 159 قرارداد ثبت شده در هیات های فوتبال خود را به عنوان فعال ترین باشگاه در جذب بازیکن معرفی کرده است.

فهرست کامل قراردادهای جدید ثبت شده ( به استثنای قراردادهای تمدید شده) در بازار تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران به شرح زیر است :

ادامه مطلب...


نویسنده خادم کوچک در پنج شنبه 87/5/10 | نظر

 

 

نام امام هفتم ما، موسی و لقب آن حضرت کاظم (ع) کنیه آن امام «ابوالحسن» و «ابوابراهیم» است. شیعیان و دوستداران لقب «باب الحوائج» به آن حضرت داده‌اند. تولد امام موسی کاظم (ع) روز یکشنبه هفتم ماه صفر سال 128هجری در «ابواء» اتفاق افتاد. دوران امامت امام هفتم حضرت موسی بن جعفر (ع) مقارن بود با سالهای آخر خلافت منصور عباسی و در دوره خلافت هادی و سیزده سال از دوران خلافت هارون که سخت ترین دوران عمر آن حضرت به شمار است. امام موسی کاظم (ع) از حدود 21سالگی بر اثر وصیت پدر بزرگوار و امر خداوند متعال به مقام بلند امامت رسید، و زمان امامت آن حضرت سی و پنج سال و اندکی بود و مدت امامت آن حضرت از همه ائمه بیشتر بوده است، البته غیر از حضرت ولی عصر (عج).

ادامه مطلب...


نویسنده خادم کوچک در دوشنبه 87/5/7 | نظر
 طبق تقویم سال 1387، جمعه 14 تیرماه، اول ماه رجب است.
 ماه رجب، زندگی و تولـدی دوباره را بـه عاشقان نوید می دهد. رجب فصل جدیدی در کتاب زندگی می گشاید که از عطر دل انگیز نیایش سرشار است، آنان که در وادی مراقبه و شهود در محضر خدای متعال گام بر می دارند به خوبی قدر چنین ایامی را دانسته و بسیار سخت تر، هوشیارتر و جدی تر از دنیا طلبان در پی بهره گیری از این فرصت ارزشمند هستند .
به گزارش خبرگزاری مهر، ماه رجب اولین ماه از سه ماه خاص و ارزشمند برای مسلمانان است . این سه ماه در شریعت اسلام از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. هر یک به ترتیب با نامهای خداوند، پیامبر و بندگان شهرت یافته اند.
آنان که در وادی مراقبه و شهود در محضر خدای متعال گام برمی دارند چه خوب قدر چنین ایامی را می دانند و بسیار سخت تر و هوشیارتر و جدی تر از دنیاطلبان، به دنبال آن هستند .
نویسنده خادم کوچک در جمعه 87/4/14 | نظر

 

 

به گزارش فارس به نقل از هفته‌نامه فلسطینی المنار، منابع نظامی و اطلاعاتی غربی معتقدند هر کسی که از آمریکا درباره به کارگیری راه‌های نظامی علیه ایران سخن می‌گوید درک درستی از واقعیت و نقشه خاورمیانه ندارد.
بنا بر اعتقاد این منابع، هر ماجراجویی نظامی علیه ایران، تهران زلزله‌ای مواج در منطقه ایجاد می‌کند، زیرا ایران طرح‌هایی نظامی بسیاری برای هدفگیری منافع آمریکا در منطقه دارد.
بنا بر این گزارش، منابع غربی تاکید می‌کنند حقیقت و واقعیت، پس از آغاز اقدام نظامی علیه ایران آشکار خواهد شد.
این منابع معتقدند واقعیت، پس از هر حمله‌ای به ایران و با هر سطح و دامنه‌ای که باشد روشن خواهد شد و در آن هنگام حقیقت با آنچه پیش از حمله بوده است، بسیار متفاوت خواهد بود.

ادامه مطلب...


نویسنده خادم کوچک در سه شنبه 87/4/11 | نظر
 
گروه بین الملل؛ پس از شلیک سه موشک از نوار غزه به شهرک های یهودی نشین، ایهودباراک دیروز دستور داد گذرگاه های غزه از نو بسته شوند. سامی ابوزهری سخنگوی جنبش حماس این اقدام را نقض آشکار توافقنامه آتش بس توصیف کرد و با انتشار بیانیه یی همگان را به فشار بر رژیم اسرائیل برای پایبندی به تعهداتش فراخواند. از پنجشنبه هفته پیش آتش بس شش ماهه بین حماس و اسرائیل به اجرا گذاشته شد. پس از برقراری آتش بس اسرائیل به طور حساب شده و محدود گذرگاه های ورودی به غزه را باز کرد تا کالاهای مورد نیاز مردم به این منطقه ارسال شود. قرار بود در آخرین روزهای این هفته، گذرگاه رفح در جنوب غزه نیز گشوده شود اما مقامات اسرائیلی از دولت مصر خواستند تا زمانی که گلعاد شلیط آزاد نشده است این گذرگاه بسته بماند. گذرگاه رفح تنها گذرگاهی است که فلسطینی ها از طریق آن می توانند به جهان خارج دسترسی داشته و از آن عبور و مرور کنند. سایر گذرگاه ها فقط اجازه ورود کالا به غزه را دارند. روز سه شنبه در پی حمله اسرائیل به کرانه باختری و به شهادت رساندن یکی از اعضای سازمان جهاد اسلامی، نیروهای وابسته به این گروه با نقض آتش بس چند موشک را از غزه به اسرائیل شلیک کردند. سازمان جهاد اسلامی در توجیه این کار خود می گوید؛ «نمی توانیم در مقابل کشتارها ساکت بنشینیم.» به گفته یکی از رهبران این سازمان واکنش به حملات و ترور شهر نابلس یک واکنش ضروری و استثنایی نسبت به سهل انگاری اسرائیل در اجرای تعهداتش بود. با این حال روز گذشته نمایندگان سازمان جهاد اسلامی و جنبش حماس بر پایبندی خود به آتش بس تاکید کردند. سامی ابوزهری سخنگوی جنبش حماس نیز از تمام گروه های مقاومت فلسطینی خواست خویشتنداری خود را حفظ کنند.ادامه مطلب...


نویسنده یزدانپناه در جمعه 87/4/7 | نظر
وزیر سابق اقتصاد گفت؛ با متوسط رشد فعلی اقتصاد کشور محال است به جایگاه هدف چشم انداز20 ساله دست پیدا کنیم. دکتر داود دانش جعفری در همایش بررسی دیدگاه های اقتصادی شهید بهشتی که در قزوین برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد؛ کشورهای همسایه ایران در حال حاضر دارای رشد اقتصادی بیش از پنج درصد هستند و محال است ایران بتواند با وضعیت فعلی تا سال 1404 به کشور اول منطقه از نظر اقتصادی، علمی و فناوری تبدیل شود. وی افزود؛ ایران برای رسیدن به جایگاه مد نظر باید متوسط رشد اقتصادی خود را به بیش از هشت درصد افزایش دهد.ادامه مطلب...


نویسنده یزدانپناه در جمعه 87/4/7 | نظر

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

                            

 

مردم عزیز و شریف جیرفت و عنبرآباد و ملت عظیم الشأن و جلیل القدر ایران اسلامی،  بابت اعتماد 12 ساله شما، در آخرین سه شنبه مجلس هفتم، از همه شما بندگان خوب خدا حلالیت طلبیده و امید گذشت دارد، زیرا نمایندگی مجلس «حق الناس» است و چنانچه مردم نگذرند و حلال نکنند قطعاً و یقیناً خداوند غفار و جبار هم از تقصیرات و قصورات امثال گوینده نخواهد گذشت و ایضاًً به نمایندگان دوره هشتم همه خیر مقدم گفته و برایشان موفقیت آرزو دارد.

ادامه مطلب...


نویسنده خادم کوچک در یکشنبه 87/4/2 | نظر

 

صادق زیباکلام گفت: بنی‌صدر اگر کمی از منیّت و خودخواهی‌اش کم می‌کرد، می‌توانست با نیروهای خط امام به توافق برسد و ذلیل نشود.

به گزارش فارس، صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در میزگرد «بازخوانی پرونده بنی‌صدر» که با حضور جلال‌الدین فارسی فعال سیاسی دوران انقلاب و از رقبای انتخاباتی بنی‌صدر، در خبرگزاری فارس برگزار شد، گفت: من این اعتقاد را ندارم که بنی‌صدر مهره‌ای بود که غرب، آمریکا، سیا، اینتلیجنس سرویس، موساد و ...او را وارد پروسه انقلاب اسلامی کرده باشند تا روز مبادا و روزی که می‌خواهند از او استفاده کنند.

ادامه مطلب...


نویسنده خادم کوچک در جمعه 87/3/31 | نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
برچسب‌ها
طراح قالب
ثامن تم